Pytania
i Odpowiedzi

Zebraliśmy w jedynym miejscu najczęściej zadawane przez Was pytania.
Jeżeli masz wątpliwości dotyczące zasad funkcjonowania Kancelarii, zapoznaj się z poniższymi pytaniami i odpowiedziami.
Jeśli nie znajdziesz pytania, które Cię interesuje, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.

FAQ

Jak mogę umówić się na spotkanie w Kancelarii
Celem umówienia się na spotkanie proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy, wówczas zostaniesz zapisany na pierwszy wolny termin. W zależności od charakteru spotkania, zawiłości sprawy, w spotkaniu weźmie udział radca prawny lub aplikant radcowski. Spotkanie jest możliwe również po godzinach pracy Kancelarii.
Czy przed terminem umówionego spotkania można do Kancelarii wysłać dokumentację sprawy
Tak, dokumentację sprawy można przesłać na adres mailowy Kancelarii. Spotkanie będzie bardziej efektywne w sytuacji możliwości uprzedniego zapoznania się z dokumentacją sprawy.
Jak skontaktować się w sprawie odwołania lub przełożenia spotkania.
Jeżeli chcesz przełożyć lub odwołać spotkanie, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Jaka jest forma płatności za usługę prawną
Płatność gotówką albo przelewem na rachunek Kancelarii zgodnie z wystawioną fakturą Vat.
Czy istnieje możliwość płatności kartą?
Kancelaria nie przyjmuje płatności kartą.
Cennik usług prawnych
Stawka ustalana jest indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.
Kiedy należy zapłacić za usługę prawną
Płatność po wykonaniu usługi, za wyjątkiem reprezentacji w postępowaniach sądowych lub przed innymi organami, wówczas przewiduje się płatność zaliczkową w wysokości 50% umówionego wynagrodzenia. Płatność końcową przewiduje się po prawomocnym zakończeniu postępowania. Klient zobowiązany będzie również do zapłaty opłaty skarbowej od udzielonego pełnomocnictwa.